måndag 9 februari 2009

Tävling: Gangstar

Så var det då äntligen TÄVLINGSDAGS! Gangstar har i dag premiär på sin NYA, HÄRLIGA vårkollektion och det måste ju FIRAS! (Smakprov finns i bildspelet överst på bloggen!)

Tävla om valfritt plagg , till ett värde av 300 kr, från Gangstar!

För att vara med och tävla måste du göra följande:
1. Kommentera Gangstars vårkollektion och skriv vilket plagg du gillar bäst! (Titta in på http://www.gangstar.se/ )

2. Skriv med din bloggadress och e-postadress så jag kan kontakta dig om du är den lycklige vinnaren. (Alternativt maila mig din e-post adress på info@galenimej.se)

3. Skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg och länka hit. (Om du inte har en blogg, hoppa över detta steg. Men jag kontrollerar så inget fusk förekommer.)

Tävlingen avslutas om en vecka, måndag 16 februari, kl 21.00 Lycka till =) Kram Maria

2 kommentarer:

  1. När du nu överger ett av min favvo-märken för detta så är det ju ett MÅSTE att jag får testa varför!
    På en av bilderna på deras sida står en liten tjej & spelar synth. Hon har en turkosblå tunika/klänning på sig, den är i min smak! LYCKA TILL & STOR KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det verkar var fräcka kläder. Jag gillade en grå kjol med lite volanger på.

    SvaraRadera