torsdag 5 februari 2009

Tack Amanda!

Ett vackert paket kom i dag till mig! Härligt vårgrönt och mjukt!Det som jag hittade däri värmde mig och gjorde mig riktigt rörd:

En FLODHÄST (se inlägg "Vill inte bli stor")och ett gulligt kort där det stod:"
"Hoppas du aldrig bliva stur!
Tack Maria för att du varit min me&i-säljare i 4-säsonger! Lycka till med nya märket Gangstar. Kramar från Amanda"

TACK GULLIGA AMANDA!!!! Du anar inte hur glad jag blev! (Jag har suttit och kliat "flodis" bakom öronen HELA kvällen.)Trots att vi aldrig träffats, utan skött all kontakt via mail, så känns det på något sätt som att jag känner dig! Du är en omtänksam och GO människa - tänker på andra och delar med dig av dig själv!

STORA KRAMAR från mig!

2 kommentarer:

  1. Åhhh & ohhhhh, var roligt att det blev uppskattat och tusen tack för dina fina ord!
    Kommer du till Sveriges vackraste ö någon gång får du höra av dig så vi får ses "in real life".
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej igen

    Välkommen till min nystartade blogg!

    SvaraRadera