söndag 26 oktober 2008

REGN!

Oj, vilket tröttsamt väder! Regn, regn och åter regn....
Har sovit jättedåligt i natt - ont i hela kroppen - värk! SUCK!

Maken jobbar extra i dag, så här sitter jag och barnen och häckar i soffan, framför TV:n. Tror att jag ska sätta en brasa, få upp värmen lite. Kanske tända lite ljus så att den rätta mysstämningen infinner sig.

Vi har ju vunnit en timme i dag, men det märks inte! Mörkt och riktigt höstigt är det! Jag skulle behöva städa, men känner inte för att göra någonting!

Oj, vad gnälligt detta blev då!

1 kommentar:

  1. Hej Maria! Vad kul att du skrev i min blogg, alltid roligt med lite kommentarer :-) Visst har det varit ett riktigt tråkigt höstväder idag. Jag har varit duktig som har dammsugit, var meningen att jag skulle skura golven också. Men orkade tyvärr inte det så maken ska ta det imorgon :-)

    I förra graviditeten blev min fibrovärk mycket värre. Jag hade förhoppningar om att den skulle bli bättre eftersom jag hade läst att det var vanligt att den blev bättre under graviditeten. Nu den här gången, har den inte blivit värre. Men den har heller inte blivit bättre utan känns precis som innan. Dvs värk precis hela tiden, ständigt. Jag har ju inte gått halva tiden än, så man kan ju alltid hoppas på att det blir bättre!

    Hur länge har du haft din värk?

    Ha det så bra!

    SvaraRadera