onsdag 29 oktober 2008

Nu behöver jag hjälp att bestämma mig!

Snälla - behöver hjälp! I drygt tre års tid nu har jag jobbat som me&i säljare och trivts med det. Jag känner dock att denna säsongen varit seg och undrar varför - Har kunderna tröttnat?

I går "hittade jag", ett för mig nytt märke, ute på nätet: "Gangstar". Kläderna ser jättefina ut och jag gillar deras stil. (De verkar även prisvärda, tycker jag.) Nu funderar jag på om jag ska börja sälja för dem i stället? Kan det vara så att Ni=mina trogna me&i kunder är sugna på något nytt? Vill Ni ha en visning om jag kommer med "Gangstarkläder" istället? Titta in på http://www.gangstar.se/ och SNÄLLA hör av er med kommentarer!

Har någon av Er därute hört talas om detta märke? Vill gärna ha kommentarer om Era upplevelser av kvalité och pris i så fall.

Hur ska jag göra? Hjälp mig? Vad tycker Du?

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har. Kommer kika in oftare.
    Vad gäller gangstar vs. meandi är det väl rätt stor skillnad, dels kvalitet men också kollektionsstorlek. Visst har jag hittat jättemycket fint på gangstar, men dubblade ändå mina inköp på meandi. Tror att gangstar måste jobba lite till på kvaliten innan det når meandi. Men visst jag har köpt mycket på gangstar ändå, igår tex blev det ännu mer till barnen;-)

    SvaraRadera
  2. Va? Jenny är inne på en blog - det är min nya grej sen Lund... Var inne och såg Gangster-kläderna. Jättefina, men kvalitén då? Har aldrig hört talas om dem förr. Me & I är också finare, men allt vanligare.

    SvaraRadera