torsdag 23 oktober 2008

Min modiga grabb!

Är trött och slut efter en dag på sjukhuset. Min duktiga grabb har varit inne på dagoperation - inget allvarligt, men OJ vad man oroar sig som förälder!

Han har varit otroligt duktig och allt har gått bra! Tyvärr var han väldigt svårstucken, så det tog sin lilla tid att få kanylen rätt. Typsikt, eftersom detta moment var det han själv var mest nervös för.

Jag fick följa med, i gröna kläder, ända in i operationssalen och var tills han sov gott. Då kom tårarna eftersom han såg så liten och hjälplös ut där han låg. Älskade unge!

Nåväl 30 min senare var allt över och jag fick se honom igen. Sedan tog det en timme tills han vaknade och på eftermiddagen var vi hemma igen.

Måste ge en Kram till sköterskan Jeanette, som var jättelugn och väldigt duktig. Skönt med rätt människa på rätt plats, när det gäller barn och sjukhus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar