onsdag 7 januari 2009

Nytt år, ny termin, nya utmaningar!

Jaha! Så var då JULLEDIGHETEN slut! Börjar jobba igen i morgon och har i kväll spenderat timmar framför datorn för att förbereda nya arbetsområden.

Jag ser fram emot terminen som kommer! Det ska bli kul att läsa (har ju kommit in på lärarlyftet och ska läsa på halvtid) och jag känner mig nöjd och glad eftersom att jag ska dela min tjänst med en duktig och mycket trevlig tjej. Vet att vi kommer att funka bra ihop och det känns ju tyggt!

Det är dags att blicka framåt mot nya roliga och spännande utmaningar/erfarenheter/upplevelser - MEN, som så många andra gjorde jag och min man en liten snabb summering av år 2008 vid frukostbordet den 31:e dec. Så här kom vi fram till att 2008, i korthet, för vår familj, kan summeras:

Summering av 2008:
+lista
+ Frankrike semestern
+ Piratfest
+ Anders 40-års fest
+ Glada, friska barn
+ Överraskningsresan till Teneriffa - OJ, vad GLADA och FÖRVÅNADE min man och barnen blev! (Lovar att skriva om deras reaktioner i min reseberättelse som kommer nästa vecka!)
+Växthus
+Blogg


-lista
-Bekant får cancerbesked
-Arbetslöshet (min man blir i slutet av dec. uppsagd- pga arbetsbrist)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar