lördag 24 januari 2009

Inbjudan

Dags för något NYTT!

Välkommen på Gangstar-party hemma hos mig!

Jag är NYKÄR!! Ska den här säsongen börja som säljare för Gangstar – ett svenskt märke, som snabbt etablerar sig!

Om du är nyfiken och vill ha chansen att se kollektionen, kanske funderar på att ha en visning, men vill se plaggen innan du bokar, så är du välkommen hem till mig på PREMIÄRVISNING!
Jag kommer att ha två visningar: fre. 13/2 kl 15.00 och mån 16/2 kl 18.00
Jag kommer att visa den nya, coola vårkollektionen, som släpps den 9 februari och visningen beräknas ta ungefär en timme.
Jag lottar ut gåvor och rabatter!

Det finns möjlighet att beställa och att boka träff, så ta med dig almanackan!
Bjud gärna med dig någon!
(var noga med att osa, senast ons. 11/2 – om du kommer! Glöm inte att ange,om du mailar, dag och hur många ni är som kommer.)

De flesta av Gangstars barnkläder finns i stl 56/62 till 128.
Ta gärna med några av barnens kläder för att jämföra storlekar.
Det kan skilja mycket mellan olika klädesmärken.

Se kollektionen på Gangstars hemsida (from 9 feb)

Välkommen hem till mig!

Vill du själv ha en visning i vår? Hör av dig! (Du är välkommen att ha visningen hos mig, om du känner att det passar bättre.)
Fina värdinnegåvor i form av rabatt! Inget köptvång!
Jag kommer gärna ut till Öppna förskolor eller arbetsplatser och kan dagtid på torsdagar och fredagar.

Hoppas vi ses!
Med vänliga hälsningar

Maria Hall
Galen i mej
www.galenimej.se

Skansenv 14 V. Torup
0451/52011 076 1482011

maria.hall@gangstar.se

2 kommentarer:

  1. Vad kul med något nytt! Ska se ifall jag har möjlighet att komma på en visning :-)

    SvaraRadera
  2. Roligt om du kan komma! Ska bli såå roligt med ett nytt märke!Annars kanske du har möjlihet att dra ihop ett gäng till visning?
    Hur har det gätt med jobb? kan inte läsa din blogg längre.

    SvaraRadera