tisdag 16 september 2008

Polen nästa!

Åker till Polen med min klass i dag. Vi har blivit beviljade ett Eu- projekt (Comenius) och ska åka för att träffa elever och personal på vår kontaktskola i Polen. Vi kommer att bo i Krakow (spännande, har aldrig varit där), besöka de judiska kvarteren och Auschwich. Tror att de kommer att bli en uppleverse för oss alla och jag hoppas på en givande resa!

Men, min lilla tös blev också sjuk här i helgen, så det känns inte helt Ok att ge sig iväg. I går var hon och pappa hos doktorn och hon hade en riktigt jobbig dag med tre halsprov - stackaren!
Tack och lov har hon varit piggare sedan i går kväll och har ingen feber längre, så det känns lite bättre nu och jag känner mig lite lugnare. Sedan känns det ju tyggt att hon har en så duktig pappa också! Du vet väl att jag älskar dig! Kommer att sakna Er! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar